| Komentarai |
| Eugenija [2010-08-27 21:14:00] |
| Skaičiuoklėje įžiūriu klaidą: garantinis fondas tai darbdavio sąnaudos, o ne darbuotojo, todėl mokėtina suma turėtų būti didesnė 0,1 nuošimčiu nuo priskaitytos sumos. |
| Renata [2010-08-11 08:36:26] |
| Aš norėjau paklausti, kaip dabar yra, kai dirba abu tėvai. Ar antram galima taikyti NPD, ar rodyti ik vaikus, ar išvis nieko nerodyti tam, kad paskui deklaruojant pajamas nereikėtų mokėti į biudžetą? Gal patarsit kas nors? |
| auris [2010-06-08 22:31:20] |
| viskas butu gerai uztektu to atlyginimo jei valdzia nenuimtai kai uzsimano |
| bet kas [2010-06-01 11:00:14] |
| kazkas neto,balandzio men kai sakiciavau ir kai valndu maziau pradirbau negu geguzes men ir vos ne tapati gavau. kazkas ne to |
| regina [2010-05-21 19:34:46] |
| kai dirbu puse etato pajamu mokestis neskaiciuojamas? |
| Vaida [2010-03-03 14:27:37] |
| Jei neaugini vaiku ir nesi neigalus, tai si skaiciuokle labai tiksli |
| Gundosnel [2010-02-03 17:12:09] |
| Aloha! vpl |
| netinka [2010-01-15 11:31:07] |
| pas mane lapelyje ''ant popieriaus'' 2422lt, i rankas 1831. o sita skaiciuokle rodo kad turiu gaut 1870, reiskias apgavo darbe mane? vienas vaikas. |
| pradedancioji [2009-12-20 18:44:20] |
| gal zinot kaip reik apskaiciuoti jei priskaiciautas DU suma 1000, ir 1500 pasalpa del gaisro padarytos zalos? |
| Valium no prescription [2009-12-18 13:58:16] |
| drugmakers erajapan controlling insulted beginning reinvest incl schemes nashik mediated glaze
Marsarseredes nolokostrades |
| Birutė [2009-12-10 22:58:20] |
| Kaip išskaičiuoti 20 procentų pagal vykdomąjį raštą.Atlyginimas 800 Lt.(1 vaikas- santyokoje), Nuo minimalaus atlyginimo nurodyta išsk.20 procentų . |
| Aušra [2009-12-07 16:37:58] |
| Kaip paskaičiuoti metinį NPD. Kaip žmogus per metus uždirbo 36626,86 Lt.
|
| Daiva [2009-12-01 13:00:20] |
| Normali skaiciuokle, tik yra klaida: reikia sukeisti vietomis zodzius "ant popieriaus" ir "i rankas" |
| Mindaugas [2009-11-09 18:11:41] |
| Puiki skaičiuoklė. Algalapyje centas su centu sutinka. SUPER !!! :) |
| Ramunele [2009-11-06 10:44:30] |
| Identiskai atitinka su algalapiu |
| to PADEKIT [2009-09-21 14:10:32] |
| taikant NPD etato dalis nesvarbi, skaiciuojama tik pagal sumą,
sekmes! |
| PADEKIT [2009-08-26 13:12:51] |
| prasau kasnors pasakykit ar dirbant 0.75 etato taikomas NPD????? |
| dikas [2009-08-14 09:50:21] |
| as turiu 2 vaikus, suvedus skaicius gaunasi, kad gaunu daugiau (nuo 2000 ant popieriaus) tik 22,50 Lt, kuris neturi vaiku. Tai kur tas 150 Lt. Taigi 2 vaikelius augink uz 22,50 Lt, tai cia Valstybes skatinimas didinti tauta? |
| zita [2009-04-06 09:26:58] |
| Labai gera butu skaičiuoklė,jei galima butu apskaičiuoti darbo užmpkestį neįgaliems.Gal yra kita skaičiuoklė? |
| ligitalig [2009-03-09 14:02:30] |
| Nelabai suprantu , o kaip apskaičiuoti dirbančiam neįgaliam atlyginimą, jei skaičiuoklėje negalima įvesti 600 arba 800 NPD kuris priklauso neįgaliajam |
| Buha>>Rimanai [2009-03-03 14:16:19] |
| Centus reikia atskirti ne kableliu, o tasku, tada gerai paskaiciuos |
| R to as [2009-02-08 09:10:26] [2009-02-26 16:41:41] |
| Ko cia reikia ant nesciu varyti - cia susikeliama laikinai, ir uz tai nooormaliai susimokam ir ir ir gyvenama is tu pinigeliu vaikutis su mama.. Replika tamstos visikai apsurdiska, cia greiciausiai vyriskis parases (suprantu as juos"biski"), bet jei boba..nu tai ka as zinau.. |
| Rimana [2009-02-25 11:44:55] |
| Pabandžiau įvesti 887,96 sumą-neteisingai skaičiuoja centus ir NPD, ir mokesčius. Nieko nesuprantu |
| coliukė [2009-02-23 16:41:45] |
| Kaip su Jūsų skaičiuokle paskaičiuoti neįgaliąjam III grupės(NPD-600).jei popierinis atlyginimas 2600LT,kiek į rankas? |
| Anželika [2009-02-19 12:45:55] |
| Iš darbuotojo išskaičiuoja: PSD - 6 proc; VSD - 3 proc. Mokama Sodrai
Iš darbdavio: 30,98 proc., iš jų PSD - 3 proc., VSD - 27,98 proc. mokama Sodrai |
| R [2009-02-12 13:24:49] |
| Darbdavys moka 30,98% Sodrai , o darbuotojas 9% |
| Ar [2009-02-08 09:50:20] |
| 17 straipsnis. Privalomojo sveikatos draudimo įmokos
Draudėjai moka 3 procentų dydžio privalomojo sveikatos draudimo įmokas nuo Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka apskaičiuotų pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos, už asmenis:
dirbančius pagal darbo sutartis, narystės pagrindu einančius renkamąsias pareigas renkamose organizacijose, narystės pagrindu dirbančius ūkinėse bendrijose, žemės ūkio bendrovėse arba kooperatinėse organizacijose, taip pat viešojo administravimo valstybės tarnautojus;
valstybės politikus, Konstitucinio Teismo, Lietuvos Aukščiausiojo Teismo, kitų teismų teisėjus ir kandidatus į teisėjus, prokuratūros pareigūnus, Lietuvos banko valdybos pirmininką, jo pavaduotojus, valdybos narius, Seimo ar Respublikos Prezidento paskirtų valstybės institucijų ar įstaigų vadovus, kitus Seimo ar Respublikos Prezidento paskirtų valstybės institucijų ar įstaigų pareigūnus, Seimo ar Respublikos Prezidento paskirtų valstybinių (nuolatinių) komisijų ir tarybų, kitų valstybinių (nuolatinių) komisijų ir tarybų pirmininkus, jų pavaduotojus ir narius, taip pat pagal specialius įstatymus įsteigtų komisijų ar tarybų pareigūnus, jeigu jiems už darbą mokamas darbo užmokestis.
Asmenys, nurodyti šio straipsnio 1 dalyje, moka 6 procentų dydžio privalomojo sveikatos draudimo įmokas iš Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka asmeniui apskaičiuotų pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos.
Ar teisingai suprantu kad darbdavys moka 3 % o is darbotojo tik 6 % iskaiciuoja o ne 9% |
| as [2009-02-08 09:10:26] |
| as irgi suprantu kad neigalieji turi moketi nebe 3% sodrai o 9 % ir jie mazai gaudami dar maziau gaus atlyginimo bet uztai sodra turtingesne liks ir gales kuo daugiau nesciuju prisiieskoti, sodrai geda. |
| virginija [2009-02-08 08:57:45] |
| Skaiciukle gera tik suprantu visiems visiems jin taikoma vienodai 6% ir GPM net neigaliesiems ir pencininkamas net jei neigaliojo atlyginimas pirmaailese 260Lt popieriuje. Bet gi jie jau yra drausti socialiniu draudimu negi vistiek reik isskaiciuoti 6 %? |
| Vika [2009-02-06 09:39:17] |
| O kaip zinoti, reikia man taikyti NPD ar ne? nes jai pasirinksiu, kad man netaikytu NPD tai tada pajamos sumazeja. |
| kesha [2009-02-04 19:39:38] |
| bloga skaiciuokle, jei augini du vaikus tipo turetai gauti daugiau 150 lt, bet nuo ju dar mokescius atima o neturetu nes ten aiskiai parasyta papildomas npd o nuo npd nuskaiciuoti nieko neturetu |
| REGINA [2009-02-04 17:25:27] |
| LABAI GERA SKAICIUOKLE |
| VIDA [2009-02-03 12:01:36] |
| Dirbu pagrindinėje darbovietėje atlyginimas415 lt antraeilėse pareigose kitoje darbovietėje gaunu400 lt koks turi būti pritaikytas NPD čia atlyginimas ant popieriaus |
| Ugnei [2009-02-01 19:09:50] |
| Už 2 vaiką (-us) Jums pritaikytas 150 Lt PNPD. Už pirmą vaiką priklauso 100lt PNPD, už kitus po 200lt. Kadangi vaiką (-us) auginate kartu su sutuoktiniu, tai galite pasirinkti kuriam kokia dalimi iš Jūsų bus pritaikytas PNPD. Šioje skaičiuoklėje vienam sutuoktiniui pritaikomas 50% už vaikus priklausančio PNPD.
|
| helen [2009-01-30 19:00:31] |
| Domina klausimas apie NPD skaičiavimą? Jeigu atlyginimo apskaičiavimas priklauso ir nuo atidirbtų viršvalandžių, naktinių budėjimų ar budėjimų švenčių dienomis. Reiškia, kad kas mėnesį NPD turi keistis? |
| rokas [2009-01-29 13:17:18] |
| Aciu, kad paaiskinote del stipendijos. Nes net VMI neatsake i si klausima :) Manau tai ypac aktualu gyd. rezidentam ir doktorantam. |
| K.Arūnas [2009-01-28 22:00:33] |
| Registracijos Nr. KD-6568 2009-01-22
Naujas dokumentas
Asmenys, kuriems yra mokamas darbo užmokestis (įskaitant politikus, valstybės tarnautojus, teisėjus ir pan.), moka 6 proc. dydžio PSD įmoką nuo valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka apskaičiuotų pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos. 3 proc. nuo šių pajamų už aukščiau minėtus asmenis moka draudėjas (juridinis asmuo).
|
| K.Arunas [2009-01-28 18:03:01] |
| štai skaičuoklės klaidos kaip ir pono Kubiliaus Draudėjai už asmenis, dirbančius pagal darbo sutartis, einančius renkamąsias pareigas, dirbančius narystės pagrindu, valstybės tarnautojus, taip pat už valstybės politikus, teismų teisėjus ir kandidatus į teisėjus, valstybės institucijų bei įstaigų pareigūnus ir kt., jeigu jiems už darbą mokamas darbo užmokestis, nuo pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos, moka 3 proc. dydžio privalomojo sveikatos draudimo įmokas.
Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigos administruoja draudėjų mokamas privalomojo sveikatos draudimo įmokas. Pastarosios mokamos Valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka.
Asmenys, dirbantys pagal darbo sutartis, einantys renkamąsias pareigas, dirbantys narystės pagrindu, valstybės tarnautojai, taip pat valstybės politikai, teismų teisėjai ir kandidatai į teisėjus, valstybės institucijų bei įstaigų pareigūnai ir kt., jeigu jiems už darbą mokamas darbo užmokestis, moka 6 proc. privalomojo sveikatos draudimo įmokas nuo pajamų, nuo kurių skaičiuojamos socialinio draudimo įmokos.
Dirbančiųjų mokamas privalomojo sveikatos draudimo įmokas administruoja Valstybinio socialinio draudimo fondo administravimo įstaigos. Šios įmokos mokamos Valstybinio socialinio draudimo įstatymo nustatyta tvarka.
|
| K.Arūnas [2009-01-28 17:39:52] |
| Bloga skaičiuoklė PDS neatskirti 3 , ir 6 procentai , netskirtos darbdavio ir darbuotojo mokejimai nes tai užduoda daug klausimų paprastiems žmonėms. |
| ***** [2009-01-28 16:48:28] |
| Ugnei+Zitai // du vaikai +sutuoktinis yra gerai 150 , nes pirmam vaikui-100, antram-200, viso 300, bet turint sutuoktini dalinasi abiems per puse. esant be sutuoktinio -nesidalina. tuo tik skiriasi dabar NPD vienisu, nera jiems individualiu kitokiu NPD.. Pajamu mokesti dabar tik 15 proc. , jis mokamamas VMI, o kiti 6 procentai -tai sveikatos ir jis prisideda prie sodrtos3 proc, ir viso sodrai darbuotojas mokes jau 9 proc. ir nuo vieno lito , neatemus jokio NPD. tai sodrai jau viso pafgal finansine mokesis 39,98 proc. Tik niuansas su 2 k.d. uz liga, nuo ju skaiciuosis 6 proc. sveikatos ir pervedamas ne sodrai, o VMI. Nes sodrai nuo ligos nieko nemokam. |
| zita [2009-01-28 16:08:34] |
| Kodel gyventoju pajamu mokestis cia 15 procentu ? O ne 21? |
| Ugne [2009-01-28 15:28:25] |
| ivedziau 2 vaikus su sutuoktiniu ir man skaiciuoja papildoma neapmokestin min 150 Lt... cia negerai |
| Asta [2009-01-28 15:26:58] |
| Kaip įvesti kad NPD yra 0? |
| aagne [2009-01-28 11:14:19] |
| Socialinio draudimo mokestis (9%): o turetu buti 6 proc. |
| **** [2009-01-27 10:46:12] |
| Rokui- buvau seminare, uzklausiau del stipendiju, nes aktualu.Atsake , kad stipendijos neieina i pajamas. Kas ieina , patvirtino , kad yra baigtinis sarasas -GPMĮ 20 str. 7dalyje |
| rokas [2009-01-26 13:21:51] |
| o kur man parodyti savo stipendija ir darbo uzmokesti? Tai dabar nuskaitys didesnius mokscius nuo darbo uzmokescio, nes gaunu ir stipendija? ar ir nuo stipendijos nuskaiciuos mokescius? |
| O [2009-01-22 16:10:13] |
| Kaip tai suprasti kad 9 ar 6 proc?
Kaip as suprantu, tai siais metais visai tik 7 proc. Ar ne taip?
Nukopijavau kas yra parasyta draudeju sodros portale:
Pereinamojo laikotarpio tarifai (Rodiklių įstatymo 6 str. 1 d. 1 punktas ir Pakeitimo įstatymo 10 str. 6 dalis):
2009 metais
* draudėjui – 7 (valstybinis pensijų, ligos ir motinystės, nedarbo bei nelaimingų atsitikimų darbe ir profesinių ligų socialinis draudimas – proporcingai valstybinio socialinio draudimo rūšims) + 3 (sveikatos draudimas) – viso 10 proc.
* apdraustajam – 1 (pensijų socialinis draudimas)+6 (sveikatos draudimas) – viso 7 proc. |
| R [2009-01-22 12:06:41] |
| Juk darbuotojas dabar pats renkasi ar taikyti sau NPD ar ne . |
| R [2009-01-22 12:04:51] |
| O kodėl nėra skaičiuoklės , jei žmogus nenori taikyti NPD ? |
| zita [2009-01-21 15:45:35] |
| Tai kad 9, ne 6 |
| AGNĖ [2009-01-21 12:13:42] |
| SOCIALINIO DRAUDIMO MOKESTIS TURU BŪTI 6 PROCENTAI ,NE 9. |
| vava [2008-10-17 10:02:19] |
| Gerai skaičiuoja, suskaičiavau pati, po to su skaičiuokle, viskas atitiko. |
| laimis [2008-10-13 21:22:50] |
| ar gali darbdavys nerodyti NPD jaigu gali kodel |
| briga [2008-10-10 12:45:42] |
| labai tiksli skaiciuokle |
| R [2008-08-04 10:23:34] |
| Ačiū už pastabas dėl taško . Iš pradžių ir man gavosi netikslumai . |
| indre [2008-07-30 16:44:33] |
| ne puse o 8 dienas su 0,2%, o 14 su 0.1% |
| rita [2008-07-25 13:26:42] |
| cia dar garantinis nepakeistas jau nuo liepos 12 bus 0.1% tai reikes skaiciuot puse mensio viena puse menesio kita |
| T [2008-06-10 13:07:08] |
| gera skaiciuokle viskas atitinka ir tinka :) |
| Skaiciuotuvas [2008-05-29 10:29:55] |
| Jei skaiciuojate sumas su centais, tai dekite NE kableli, o TASKA! |
| Meri [2008-05-28 15:13:55] |
| Puiku! Tik ką,naudodamasi skaičiuokle apskaičiavau visą glėbį duomenų. Ir pritariu tiems, kurių nuomone, jei kam nors čia kas neaišku, tai tikrai šiam tinklapy nėr ką veikti... Aiškiau, jau ir būti negali. |
| Rams [2008-05-23 09:48:03] |
| Man irgi gaunasi neatitikimas- turiu 1 vaiką, ant "popieriaus" - 1500, o perveda 1148. Kaip čia gali būti? |
| dar ne pensininkė [2008-05-01 17:20:28] |
| Labai gera skaičiuoklė .Daugeliu atvejų dabar buhalteris gauna išsamią informaciją,kuri leidžia išvengti tam tikrų klaidų .Jeigu kam neaišku ,tai arba galvokite arba tikrai ne tose rogėse sėdite.Kad anksčiau būtų buvę tokios informacijos(20 m. prieš) Todėl dabar žiūriu labai greitai buhalteriai "gaminasi" ,o darbdaviai taip pat renkasi jaunimą,tačiau yra patarlė,kad sena žagrė vagos negadina.Jaunimas be praktikos kartais ir nusigrybauja,tačiau yra toks gyvenimas- vieni išeina,kiti -ateina. |
| Indra [2008-04-21 11:15:37] |
| Nesąmonė,jei atlyginimą įvedi su centais ,tai skaičiuoja be centų |
| Indra [2008-04-21 11:01:34] |
| Nesąmonė,jei atlyginimą įvedi su centais ,tai skaičiuoja be centų |
| aš [2008-04-17 11:30:42] |
| Dažnai naudojuosi šiom skaičiuoklėm. Labai patinka. Tik nesuprantu, kodel šiandien jos neskaičiuoja. |
| Lora [2008-04-17 10:10:25] |
| lb patiko si skaiciuokle. Jokiu neatitikimu nepastebejau... |
| +- [2008-03-28 18:29:53] |
| "Jeigu čia kas nors neaišku, vadinasi šiame tinklapyje Jūms nėra ką veikti. :((( Skaičiuoklė puiki ir labai tiksli. Džiaugiuosi kad ji yra"
Tikrai taip :) Pritariu |
| Vladas [2008-03-10 15:16:24] |
| Labai puiki skaičiuoklė! Ačiū. |
| Pastabusis Daivai [2008-02-27 11:16:24] |
| Daiva, jeigu nori skaiciuoti su centais, tai isskirk juos ne kableliu, o tasku, tada bus gerai. |
| AIREN [2008-02-12 17:43:38] |
| Puiki skaičiuoklė |
| daiva [2008-01-31 15:30:12] |
| sveiki.na as kazko nesupratau...skaiciavau darbo uzmokesti ir sulyginau rezultatus su kitos skaiciuokles.ir jie skiriasi.patys pabandykite ivesti ant popieriaus 145,44lt (cia uz 4 dienas) ,npd320.ir paskaiciuokite tapati rankiniu budu.visai kiti skaiciai gaunasi, kitaip negu www.buhalteriams.lt.kaip taip gali buti? |
| Vile [2008-01-30 23:31:42] |
| noreciau suzinoti koks siuo metu valandinis atlyginimas ir ar yra skaiciuokle pasiskaiciuoti atlyginima,kai moka uz valandas.Aciu |
| [2008-01-22 13:15:52] |
| o kaip su naktinis darbas, viršvalandžiai labai primityvi skaičiuoklė |
| Rita [2008-01-18 06:41:58] |
| Jeigu čia kas nors neaišku, vadinasi šiame tinklapyje Jūms nėra ką veikti. :(((
Skaičiuoklė puiki ir labai tiksli. Džiaugiuosi kad ji yra. |
| VILMA [2008-01-16 10:59:24] |
| Puikiai skai2iuoja, ir viskas teisingai ačiū už darbo palengvinimą |
| Aurelijus [2008-01-10 17:57:01] |
| Dėkui už gerą skaičiuoklę. |
| :) [2008-01-03 14:02:42] |
| Šaunios skaičiuoklės :) |
| Neringa [2007-12-20 08:30:06] |
| Tikrai patogi skaiciuokle, nuolat ja naudojuosi. Viskas puikiai matosi - ir darbdavio islaidos, ir kiek proc. kokiem mokesciam iskaiciuoja. Super skaiciuokle |
| LAIMA [2007-12-05 11:22:32] |
| Įmokos į garantinį fondą: 0.00
Lt
NORECIU PAKALAUSTI, KAS TAI BUTU |
| karolis [2007-11-15 17:29:56] |
| Jolanta21 nieko nereik spaust,tiesiog ivesk DU ir NPD ;) |
| jolanta21@yahoo.com [2007-11-12 11:44:18] |
| As tai nesuprantu kaip cia skaiciuoti. Ivedu darbo uzmokesti, NPD ir ka paskui spausti kad visa kita man parodytu? Prasau, pasakykite! |
| Dana [2007-11-06 16:22:31] |
| superine skaiciuokle:) |
| Anodla125 [2007-10-02 15:39:58] |
|
Labai gera skaičiuoklė . Ačiū |
| zdislava [2007-09-08 17:54:55] |
| Labai gera skaiciuokle,daznai naudoju,tesiog padeda darbe. |
| artiomkinas [2007-09-06 21:49:26] |
| tiesiog ciki skaiciuokle na o darbdaviai visada randa budu apsukti mus.......... |
| bankas [2007-09-04 16:44:51] |
| skaiciuokle padeda man darbe :) |
| Melesenta [2007-08-24 11:39:30] |
| Labai patogu |
| skaiciuokle [2007-08-23 11:05:35] |
| kistina kazkokia be nuotaikos :) |
| kistina [2007-08-14 23:25:46] |
| visi visus tik mausto ir tiek... |
| Ina [2007-08-13 09:59:44] |
| nu cia biski sumos per dideles, arba tiesiog mane direktorius mausto
|
| Veronika [2007-08-07 09:58:05] |
| "Darbdavio išlaidos" yra teisingos.Jas sudaro: 1400 Lt.-įsąnąudąs,433,72Lt (30,98proc.sodrai)
į sąnaudas,2,80Lt.į Garantinį fondą-įsąnąudas.taigi viso darbdaviui darbo vieta kainuoja 1836,52 Lt. Teisingai . |
| E [2007-07-19 20:25:01] |
| Kaip jinai veikia? |
| Inga [2007-06-19 15:31:59] |
| Pagal mane klaidingai atrodo ,,darbdavio išlaidos'' |
| Bronė [2007-06-04 15:31:30] |
| Normalu, kadangi daug mažiau atima laiko , norint paskaičiuoti norimą "į rankas" algą |
| hmm [2007-05-31 13:38:04] |
| Bet iš tiesų, ko tu Astute nesupratai dėl NPD, juk koks reikalingas tokį ir įsivedi. Labai patogi skaičiuotė. Labai dažnai naudojuosi :) |
| Irgi Asta [2007-05-22 13:51:14] |
| Taigi įveskite tokį NPD, koks žmogui priklauso (320, jei tik pagrindinis NPD ar 336, jei už vieną vaiką ir t.t.) |
| Asta [2007-05-14 16:21:56] |
| Neklaidinkite žmonių su tokiom skaičiuoklėm. O kur išskaičiavimas už vieną vaiką, už du vaikus, už invalidus? Visai kita suma gaunasi. |
|
|
|
|